A A A Contrast +/- Castellano   English
Notícies Agenda
II Convocatòria estatal de Reconeixement de TFG/TFM sobre Diversitat
07.03.2017 La Facultat  -  Ortzadar GLBT, juntament amb Freejaus llencen la II Convocatòria Estatal de TFG/TFM sobre la Diversitat Familiar, Afectiva Sexual i Identitat de Gènere.
La convocatòria preten divulgar i reconèixer a aquells estudiants que hagin realitzat el seu TFG o TFM abordant algun dels aspectes que afecta al colectiu LGTBI. De la mateixa manera, el jurat seleccionarà un o més treballs per materialitzar-los a travès d'accions concretes.

A l'anterior convocatòria es van presentar 50 estudiants d'Universitats de quasi tot l'Estat. Es van presentar treballs, no tansols des de l'àmbit de l'educació, sino també des del dret, ciencies de la salut, pubolicatitat, treball social, antropologia o estudis anglesos.

Per més informació:

Anar a Notícies