A A A Contrast +/- Castellano   English
Notícies Agenda
I Jornada de pràctiques d'estudiants universitaris
28.09.2017 Estudis  -  I Jornada de pràctiques d'estudiants universitaris
El Departament d'Ensenyament, en col·laboració amb les universitats catalanes, organitza la I Jornada de pràctiques d'estudiants universitaris, amb el títol: El centre formador, un mirall per als futurs docents

Aquest acte es durà a terme dissabte dia 4 de novembre de 2017, de 9.00h a 14.00h,i es realitzarà entre l'Auditori de la Facultat de Lletres i aules de la nostra Facultat.
L’objectiu de la jornada és posar en valor el desenvolupament de les pràctiques d’estudiants universitaris en els centres formadors, en col·laboració amb les universitats,  i s'adreça a directors, coordinadors, tutors de pràctiques de centres (d'educació infantil i primària, secundària i formació professional), professorat universitari implicat en el pràcticum (tutors, coordinadors) i fins i tot mestres recent titulats (com a ex-alumnes de pràctiques).
Podeu trobar més informació sobre l’esdeveniment (programa provisional de la jornada, formulari per realitzar-ne la inscripció, etc) a l’enllaç web següent:

Les inscripcions es podran realitzar entre els dies 1/10/2017 i el 20/10/2017, ambdós inclosos.
Esperem la vostra participació, més encara realitzant-se a la nostra Facultat i en el marc dels 25 anys.

Anar a Notícies
Arxiu de notícies