A A A Contrast +/- Castellano   English
Notícies Agenda
Comunicat de la UAB
Logotip de la Universitat Autònoma de Barcelona 27.09.2017  -  Comunicat aprovat pel Consell de Govern de la UAB sobre la situació política complexa, excepcional i sense precedents que s'està vivint a Catalunya en els darrers dies.
En el context de la situació política complexa, excepcional i sense precedents que s’està vivint a Catalunya en els darrers dies la Universitat Autònoma de Barcelona vol manifestar el següent:

1.- En relació a la intervenció dels comptes públics de la UAB per part del Ministerio de Hacienda y Función Pública, el seu ferm i enèrgic rebuig a aquesta acció que vulnera el principi d’autonomia universitària i que posa en risc la seva activitat acadèmica i de recerca. En aquest sentit, reclama l’aturada immediata d’aquesta actuació per retornar al normal funcionament de la universitat. La UAB comunicarà la situació i les conseqüències que se’n derivin als organismes internacionals els recursos dels quals hagin estat afectats per la mesura.

2.- La seva convicció que la Universitat és i ha de seguir essent un espai de llibertat en què la tolerància sigui al centre dels debats, amb respecte a les diferents formes de pensar presents a un campus plural com és el de la UAB i amb el més escrupolós  respecte a aquesta diversitat.

Bellaterra (Cerdanyola del Vallès), 27 de setembre de 2017

Anar a Notícies