A A A Contrast +/- Castellano   English
Notícies Agenda
Acte cloenda 25 aniversari Facultat
27.09.2017 Estudis  -  Acte cloenda 25 aniversari Facultat
El 30 de setembre de 1992 es va publicar el Decret 232/1992, de 13 d’octubre pel qual es crea la Facultat de Ciències de l’Educació a la UAB, resultat de la fusió de l’Escola Universitària de Mestres de Sant Cugat i la Secció de Ciències de l’Educació de la Facultat de Filosofia i lletres. Per celebrar l’esdeveniment, i com a tancament de totes les activitats programades i realitzades durant  el curs 2016-2017, hem preparat un acte que desitgem que sigui una trobada festiva de totes les persones que han passat per la Facultat durant aquests últims 25 anys.

El desenvolupament previst de la Jornada és:

Música i projecció de vídeos sobre el 25 aniversari, amb animació d’artistes, a partir de les 12.00.
12.30 – Concentració a l’entrada de la Facultat.
    Parlament de responsables de rectorat, deganat i representant d’altres unitats organitzatives
    Parlament de representants dels estaments que configuren la comunitat universitària
12.45 – Descoberta del monòlit commemoratiu dels 25 anys de la creació de la Facultat de Ciències de l’Educació.
    Paraules de l’artista.
    Soterrament de missatges en la càpsula del temps.
13.15 – Cercavila i actuació musical de La Vella Dixieland i pica pica a la Plaça de les Oliveres.
14.30 – Lliurament d’obsequi commemoratiu i tancament de l’acte.

Per raons organitzatives, cal omplir el formulari adjunt per confirmar l’assistència.

Esperem i desitgem trobar-nos de nou.

Anar a Notícies
Arxiu de notícies