A A A Contrast +/- Castellano   English
Notícies Agenda
Convocatòria extraordinària d'ajuts per a col·laborar en les Portes Obertes, Saló de l'Ensenyament i Dia de les Famílies
Saló de l'Ensenyament UAB 28.09.2017  -  Ets estudiant de grau o màster oficial de la facultat de Biociències, Dret, CC. Polítiques i Sociologia o bé dels grau de Fisioteràpia i Infermeria i t’agradaria explicar la teva experiència als interessats en fer-lo l'any vinent? Convoquem 7 ajuts de col·laboració per a ajudar-nos a explicar la UAB als futurs estudiants.
La UAB busca estudiants dels graus i màsters oficials de la facultat de Biociències, Dret i CC. Polítiques i Sociologia, i de les titulacions de Fisioteràpia i Infermeria, amb experiència en atenció al públic i coneixement del sistema educatiu en general i dels estudis de la UAB en concret. I sobretot, amb moltes ganes d'explicar la seva experiència als futurs estudiants.

Requistis de la convocatòria:
  • si ets alumne de grau, haver estat matriculat a la UAB el curs 2016-17, havent superat un mínim de 60 crèdits, i estar matriculat d’un mínim de 42 crèdits el curs 2017-18
  • si ets alumne de màster oficial, haver-te matriculat d’un mínim de 60 crèdits el curs 2017-18.
  • Per a tots, estar afiliats a la seguretat social i tenir també la cobertura d’assegurança complementària de la UAB.

La durada de la col·laboració és de 108 hores en total, en funció del calendari d’activitats, distribuïdes entre els mesos de gener a maig de 2018. Bàsicament, consisteix en participar en les Portes Obertes, el Saló de l'Ensenyament i el Dia de les Famílies. L’import de l’ajut és de 755,84 € bruts en total, dividit en 5 pagaments mensuals.

T'interessa? Presenta la teva sol·licitud abans del 17 de novembre (inclòs) a la teva gestió acadèmica, al punt d'informació o al registre general. Tens tota la informació aquí.

Anar a Notícies
Arxiu de notícies