40 anys de la massacre d'Atocha
Imatge expo 40 Anys Atocha 20.02.2017 Exposicions  -  Exposició sobre els fets d’Atocha i projecció de "7 dias de enero" a la Biblioteca de Ciències Socials

En commemoració del 40è aniversari de la massacre d’advocats laboralistes d’Atocha, i en el marc de l’assignatura “Dictadura franquista i transició democràtica” dels Graus de Dret i Relacions laborals”, la Biblioteca de Ciències Socials col·labora en el Seminari impartit per la Fundación Abogados de Atocha, i adreçat a tota la comunitat universitària.

La col·laboració es concreta amb una exposició virtual i presencial sobre aquests fets, que s’inaugurarà el proper dimarts 14 de març a les vitrines de l’expositor de la Biblioteca, i amb la projecció de la pel·lícula “7 dias de enero” a la sala de catàlegs de la planta 0 de la Biblioteca, a les 11h, i a les 17h.

Podeu consultar la resta de la programació del Seminari a la web feta per la Biblioteca
Autor  Servei de Biblioteques

Anar a Notícies

Arxiu de notícies