A A A Contrast +/- Castellano   English
Notícies
La representant de la UAB obté el segon premi en el concurs “Presenta la teva tesi en 4 minuts” de la FCRI
La representant de la UAB ha obtingut el segon premi al concurs 07.06.2018  -  La representant de la UAB al concurs “Presenta la teva tesi en 4 minuts” organitzat per la Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació ha guanyat el segon premi en la final interuniversitària celebrada el passat 6 de juny.
Gabriela Montiel, doctoranda del Departament d'Enginyeria Química, Biològica i Ambiental, ha guanyat el segon premi, dotat amb 2.000 €,  en la final del concurs “Presenta la teva tesi en 4 minuts”, organitzat per la Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació, que va tenir lloc el passat 6 de juny.

La guanyadora, que realitza el doctorat en el programa en Ciència i Tecnologia Ambientals i duu a terme la seva tesi sobre el procés de producció d'un bioplàstic produït per bacteris, va obtenir el primer premi del concurs “Tesis en 4 minuts” celebrat a la UAB el passat 15 de maig, i d’acord amb les bases del concurs, ha actuat com a representant de la UAB a la final organitzada per la Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació.

La competició compta amb la participació de totes les universitats catalanes i ha atorgat tres premis a les millors presentacions, de 3.000, 2.000 i 1.000 euros, respectivament.

Més informació:
- Concurs "Tesi en 4 minuts" (UAB)
- Concurs "Presenta la teva tesi en 4 minuts" (FCRI)

Anar a Notícies
Arxiu de notícies
Des de
Fins a
Paraula clau
Les notícies més destacades i l'agenda de la UAB
Publicació científica de caràcter divulgatiu
Si vols enviar una notícia fes clic i omple el formulari.
Si tens algun dubte sobre una notícia o desitges més informació
+ 34 93 581 33 33
Enviar correu