A A A Contrast +/- Castellano   English
La III edició de la #TechPartyUAB serà el proper 20, 21 i 22 d'abril a la UAB
05.04.2018  -
Torna una vegada més la Tech Party UAB de la mà de Gamers UAB, l'esdeveniment que barreja videojocs i universitat durant un cap de setmana frenètic. La Tech Party UAB tindrà lloc l'última setmana d'abril a l'Escola d'Enginyeria de la UAB i serà amfitriona de les finals de la Overwatch League dels CCU. L'esdeveniment tindrà lloc el proper 20, 21 i 22 d'abril.

Tecnologia, innovació i xarxes socials. Després de l'èxit de la II Edició, Gamers UAB ha preparat noves activitats que podreu gaudir durant el el cap de setmana del 20, 21 i 22 d'abril. Algunes de les activitatsss són exhibicions de col·lectius, una fira d'empreses i nous videojocs en què competir. L'esdeveniment tindrà lloc a l'Escola d'Enginyeriai, aquest any, la TechParty serà amfitriona de les finals de la Overwatch League de la CCU (Campionats de Catalunya Universitaris).

La CCU col·labora amb la University e-Sports. Én una excitant competició de videojocs amb l'objectiu de promoure els esports electrònics entre els joves universitaris. En aquest torneig s'enfronten equips universitaris d'Espanya per establir una plataforma on es pugui gaudir del que més agrada, els videojocs. La University e-Sports planteja competicions per als videojocs més candents com League of Legends o Hearthstone i enguany, com a novetat, Clash Royale.

Tant si ets universitari como si no pots participar al torneigs University e-Sports. La pàgina web ja està disponible i també pots comprar la teva entrada a Ticketea, recorda que són limitades. No perdis aquesta oportunitat, la TechParty UAB només respawnea un cop l'any!
Autor  Escola d'Enginyeria UAB
Tech Party UAB

Anar a Notícies
Arxiu de notícies
Des de
Fins a
Paraula clau
Les notícies més destacades i l'agenda de la UAB
Publicació científica de caràcter divulgatiu
Si vols enviar una notícia fes clic i omple el formulari.
Si tens algun dubte sobre una notícia o desitges més informació
+ 34 93 581 33 33
Enviar correu