A A A Contrast +/- Castellano   English
Notícies
L'equip de la Universitat Autònoma de Barcelona rep el 3r premi de la competició VEX Robotics i VEX IQ Challenge
Premiats del torneig VEX Robotics 2018 06.03.2018  -
VEX Robotics Competition és una competició de robòtica educativa d'àmbit internacional, que ofereix als joves una oportunitat per acostar-se de manera lúdica i divertida a la tecnologia i l'enginyeria. Els estudiants, amb l'orientació d'un mentor, han de construir un robot innovador que superi un repte. Així, aprenen i demostren la seva capacitat de resolució de problemes, alhora que desenvolupen competències personals.

La Final Nacional va comptar amb trenta equips provinents de gran part de Catalunya, alguns de Madrid i de la Catalunya Nord. El campionat va aplegar unes 500 persones i es va disputar en tres categories: cicle superior d'educació Primària i primer i segon curs d'ESO; alumnat de Batxillerat i universitaris. Els primers, els més petits, competeixen amb un robot de plàstic, mentre que els altres dos nivells ho fan amb un de metall que els joves han creat durant una formació en robòtica.

En les dues categories superiors –Batxillerat i Universitat–, dissabte al matí es va organitzar una lligueta i un sistema per tal de crear aliances entre els grups que van jugar a la tarda. Aquest any, la prova va consistir a jugar una mena de partit en un terreny de joc on el robot és l'esportista. Hi havia dos tipus de cons, un que pesava 1,5 quilos i altres de més lleugers. El joc consistia a apilar-los i portar-los en una cantonada mentre s'anaven superant obstacles.

Des de l'Escola d'Enginyeria donem l'enhorabona a tots els premiats.
Autor  Escola d'Enginyeria UAB

Anar a Notícies
Arxiu de notícies
Des de
Fins a
Paraula clau
Les notícies més destacades i l'agenda de la UAB
Publicació científica de caràcter divulgatiu
Si vols enviar una notícia fes clic i omple el formulari.
Si tens algun dubte sobre una notícia o desitges més informació
+ 34 93 581 33 33
Enviar correu