A A A Contrast +/- Castellano   English
L'Escola d'Enginyeria tornarà a acollir una nova edició de la First Lego League
Participants de la First Lego League 2017 a l'Escola d'Enginyeria UAB 19.01.2018  -
L'Escola d'Enginyeria torna a organitzar una nova edició al febrer dels tornejos classificatoris First LEGO League, un projecte que vol involucrar a joves, de 10 a 16 anys, en els camps de la investigació, la resolució de problemes, i la ciència.

Es tracta d'un torneig internacional amb l'objectiu de despertar l'interès dels joves per la ciència i la tecnologia. Els pilars del programa són els valors que emfatitzen l'aprenentatge dels altres companys, la cooperació i la contribució a la societat. El repte d'aquest any tracte de l'investigació del cicle humà de l'aigua.

Enguany, algunes de les novetats de la FIRST LEGO League (FLL) serà que l'Escola d'Enginyeria acollirà més equips, 40 equips d'entre 3 i 10 estudiants de 10 a 16 anys, que hauran de resoldre diferents reptes amb els seus robots LEGO. La jornada es celebrarà a l'escola el proper dissabte 10 de febrer.

Si vols participar com a voluntari posa't en contacte al correu firstlegoleague@enginyeriauab.cat La First Lego League és molt més que robots!

Autor  Escola d'Enginyeria

Anar a Notícies
Arxiu de notícies
Des de
Fins a
Paraula clau
Les notícies més destacades i l'agenda de la UAB
Publicació científica de caràcter divulgatiu
Si vols enviar una notícia fes clic i omple el formulari.
Si tens algun dubte sobre una notícia o desitges més informació
+ 34 93 581 33 33
Enviar correu