A A A Contrast +/- Castellano   English
Obertes les inscripcions al concurs de projectes emprenedors STARTUP LAB UAB
19.01.2018  -
El Programa UAB-Emprèn i l'Escola d'Enginyeria impulsen la tercera edició d'aquesta iniciativa adreçada a l'alumnat i que vol accelerar projectes emprenedors de base tecnològica que resolguin reptes socials, ambientals i de salut al Campus. Inscripcions fins el 7 de febrer.

Poden participar-hi estudiants de la UAB de totes les titulacions, que hauran de desenvolupar una idea que afronti, des de les TIC, algun dels desafiaments que proposa l’organització del concurs. Es tracta de quatre reptes basats en els Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS) i que ja es van treballar a l’esdeveniment d’ideació UAB Reptes 2017:

• Reducció de les desigualtats: reduir la desigualtat en i entre els països i garantir una educació inclusiva, equitativa i de qualitat per a tothom a la UAB.
  • Energia neta i assequible: garantir, al Campus, l’accés a una energia assequible, segura, sostenible i moderna per a totes les persones.
  • Pau, justícia i institucions sòlides: des de la Universitat, promoure societats pacífiques i inclusives per tal d’aconseguir un desenvolupament sostenible, proporcionar accés a la justícia per a totes les persones i desenvolupar institucions eficaces i responsables a tots els nivells.
  • Salut i benestar: garantir una vida sana i fomentar el benestar per a totes les persones a la UAB.
Les persones participants treballaran en equips multidisciplinaris de dos o tres membres segons la naturalesa dels seus projectes. Al llarg de dos mesos hauran de desenvolupar, a més del model de negoci, el prototip de tecnologia. Per això rebran el suport de professorat de diferents àmbits de la UAB, que els assessoraran i els cediran hardwaresoftware i espais. També rebran formació i mentoratge per part del Programa UAB-Emprèn, incloent l’intercanvi d’experiències amb persones emprenedores i actors rellevants del sector.

Els projectes es presentaran el 26 d’abril en el marc de la #MEMEnginy2018, on un jurat expert triarà un projecte guanyador per cada repte/categoria. Aquests guanyaran sis mesos d’assessorament, espai i formació a UAB-Emprèn; accés als Fablabs de la UAB per millorar el prototip i 750 euros.

Una altra novetat d’aquesta edició serà la participació dels quatre equips guanyadors de UAB Reptes 2017, que s’incorporaran a STARTUP LAB UAB per tal de desenvolupar el seu prototip i rebre formació juntament amb els equips de nova inscripció –no cal haver participat a UAB Reptes prèviament per inscriure’s–.

La inscripció es pot realitzar fins el 7 de febrer a través d’aquest formulari.
Autor  Escola d'Enginyeria UAB

Anar a Notícies
Arxiu de notícies
Des de
Fins a
Paraula clau
Les notícies més destacades i l'agenda de la UAB
Publicació científica de caràcter divulgatiu
Si vols enviar una notícia fes clic i omple el formulari.
Si tens algun dubte sobre una notícia o desitges més informació
+ 34 93 581 33 33
Enviar correu