A A A Contrast +/- Castellano   English
Notícies
Últims dies per inscriure's als tallers d'emprenedoria social amb reconeixement de crèdits
Persones estudiants 17.01.2018  -  El Servei d'Ocupabilitat de la UAB ofereix, per primera vegada, formació amb reconeixement de crèdits ECTS. Continuen obertes les inscripcions a dos tallers que començaran al març i formaran l'alumnat en l'àmbit de l'emprenedoria social i col·laborativa.
Aquests tallers han estat dissenyats per dotar l'alumnat de la UAB de competències transversals que millorin la seva ocupabilitat i el facin més competitiu en el món professional. Encara n'hi ha dos amb la inscripció oberta, cadascun amb 25 places disponibles que s’adjudicaran per ordre d’inscripció:

Emprenedoria social i col·laborativa
Inici: 7 de març
Hores totals: 25 (12 hores presencials i 13 hores no presencials desenvolupant una idea)
Crèdits ECTS: 1 crèdit
Data límit d’inscripció: 2 de març
Preu: 10 euros
L’activitat ha estat organitzada pel programa UAB-Emprèn i compta amb la col·laboració de la Federació de Cooperatives de Treball de Catalunya i el suport del programa aracoop del Departament d’Empresa i Ocupació de la Generalitat de Catalunya.

Emprendre des d’una mirada social
Inici: 5 de març
Hores totals: 50 (28 presencials i 22 no presencials de treball en grup desenvolupant una idea)
Crèdits ECTS: 2 crèdits
Preu: 10 euros
L’activitat compta amb la col·laboració del programa Social Business City Barcelona i el suport del programa aracoop del Departament d’Empresa i Ocupació de la Generalitat de Catalunya.

Més informació i inscripcions al web del Servei d’Ocupabilitat de la UAB.

Per superar les activitats serà imprescindible una assistència mínima del 80%. Després d’haver finalitzat el taller, les persones assistents rebran per correu electrònic el certificat que hauran de presentar a la Gestió Acadèmica de la seva Facultat o Escola per tal de poder convalidar els crèdits ECTS.

Anar a Notícies
Arxiu de notícies
Des de
Fins a
Paraula clau
Les notícies més destacades i l'agenda de la UAB
Publicació científica de caràcter divulgatiu
Si vols enviar una notícia fes clic i omple el formulari.
Si tens algun dubte sobre una notícia o desitges més informació
+ 34 93 581 33 33
Enviar correu