A A A Contrast +/- Castellano   English
Notícies
Impúls d'un model de desenvolupament i innovació docent complementari al treball a les aules
Remodelació nova aula B d'informàtica de l'Escola d'Enginyeria Projecte de remodelació per adequar l'espai i renovar les eines tecnològiques de l'antiga Aula B d'Informàtica
15.01.2018  -

Des de l'Escola d'Enginyeria hem dut a terme un projecte de remodelació per adequar l'espai i renovar les eines tecnològiques de l'antiga Aula B d'Informàtica. Aquesta nova aula tecnològica permetrà consolidar un model de desenvolupament i innovació docent que complementi el treball a les aules. En aquest nou espai es desenvoluparan activitats acadèmiques, però també continuarà tenint la funció d'aula d'informàtica en les franges que no es faci ús.

En aquesta línia, l'Escola d'Enginyeria aposta per un model que permeti el desenvolupament i la millora de les activitats acadèmiques, fent un esforç en la renovació del material i les eines tecnològiques que es fan servir. Aquesta acció s'engloba dins de les línies estratègiques de treball del projecte anual de la Direcció del centre.
Autor  Escola d'Enginyeria

Anar a Notícies
Arxiu de notícies
Des de
Fins a
Paraula clau
Les notícies més destacades i l'agenda de la UAB
Publicació científica de caràcter divulgatiu
Si vols enviar una notícia fes clic i omple el formulari.
Si tens algun dubte sobre una notícia o desitges més informació
+ 34 93 581 33 33
Enviar correu