A A A Contrast +/- Castellano   English
Convocades noves beques per realitzar pràctiques a empreses
18.12.2017  -  Banco Santander, la Conferència de Rectors d'Universitats Espanyoles (CRUE) i la Confederació Espanyola de Petita i Mitjana Empresa (CEPYME) impulsen un programa de beques per finançar pràctiques professionals a petites i mitjanes empreses als universitaris espanyols.
Fins al 31 de gener, romandrà obert el període per inscriure's al programa “Beques Santander-Crue-CEPYME Pràctiques en Empresa”, destinat a finançar pràctiques professionals d'estudiants universitaris a petites i mitjanes empreses. Aquestes beques estan finançades pel Banco Sabadell, que destinarà 2.250.000 euros i atorgarà 5.000 places per realitzar pràctiques professionals a universitaris de tota Espanya.

Podran presentar-s'hi els estudiants que estiguin matriculats a qualsevol grau o màster impartit per una de les universitats de la CRUE (entre elles, la UAB). Les beques tenen una duració de tres mesos a mitja jornada a PIMES espanyoles durant el 2018 i ofereixen una aportació de 900 euros, finançats al 50% entre el Banco Santander i las PIMES que acullen als estudiants.

Es consideren PIMES les empreses amb menys de 250 persones i amb un volum de negoci que no excedeixi els 50 milions d'euros anuals (o un balanç general anual que no superi els 43 milions). Enguany, s’oferirà als estudiants l’oportunitat de realitzar els treballs de fi de grau i els treballs de fi de màster en projectes d’interès per a les empreses, pensant en afavorir la transferència de coneixement.

Aquesta és la sèptima edició d’aquestes beques, en les que col·laboren la Conferència de Rectors d'Universitats Espanyoles (CRUE), la Confederació Espanyola de Petita i Mitjana Empresa (CEPYME) i el Banco Santander a través de Santander Universidades. El 48% dels becats han continuat amb la seva estada a l’empresa, ja sigui allargant la duració de les pràctiques o bé amb un contracte laboral.
Beques Santander CRUE-CEPYME

Anar a Notícies
Arxiu de notícies
Des de
Fins a
Paraula clau
Les notícies més destacades i l'agenda de la UAB
Publicació científica de caràcter divulgatiu
Si vols enviar una notícia fes clic i omple el formulari.
Si tens algun dubte sobre una notícia o desitges més informació
+ 34 93 581 33 33
Enviar correu