A A A Contrast +/- Castellano   English
La UAB ofereix a l'alumnat beques per fer pràctiques a l'estranger
21.11.2017  -  L'alumnat que vulgui fer pràctiques en empresa a l'estranger durant el proper curs acadèmic 2018-19 podrà sol·licitar, a partir del maig, les beques dels programes Erasmus+ Pràctiques i UAB Exchange Programme Traineeships per tal de cofinançar la seva estada. La convocatòria es publicarà al web del Servei d'Ocupabilitat.
La darrera convocatòria d'aquestes beques per fer pràctiques durant el present curs acadèmic s'ha tancat recentment. Erasmus+ Pràctiques és el programa de referència si la destinació és un país europeu, i permet fer pràctiques curriculars, extracurriculars i com a persona acabada de titular. Quan la destinació és un país aliè a l’àmbit europeu, cal acollir-se al programa UAB Exchange Programme Traineeships (antic Programa Propi), que permet fer pràctiques curriculars i extracurriculars.

Amb aquestes eines, la UAB promou la mobilitat internacional del seu alumnat, conscient de la importància que aquesta té per al seu futur: segons l’Estudi sobre l’Impacte de l’Erasmus (2016), el 64% de l’empresariat creu que haver realitzat una experiència de mobilitat és un factor important a l’hora de contractar persones.

Erasmus+ Pràctiques forma part del programa europeu de mobilitat Erasmus+ de 2014-2020 de la Comissió Europea, i el SEPIE (Servei Espanyol per a la Internacionalització de l’Educació) en distribueix els fons a l’Estat espanyol. UAB Exchange Programme Traineeships, en canvi, és un programa exclusiu de la pròpia Universitat. Ambdós estan gestionats pel Servei d’Ocupabilitat de la UAB i tenen els següents objectius:

• Ajudar les persones joves a adquirir habilitats i competències professionals addicionals a través de la formació i de l’experiència pràctica a l’estranger.
  • Millorar la qualitat de l’ensenyament a la UE i de la formació de l’alumnat.
  • Contribuir a la modernització dels sistemes d’educació i de formació professional.
  • Promoure la participació del jovent en la societat.

En aquest enllaç trobareu més informació sobre ambdós programes: Erasmus+ Pràctiques i UAB Exchange Programme Traineeships (antic Programa Propi Pràctiques) per a la mobilitat d’estudiants de Grau, Màster i Doctorat.

Anar a Notícies
Arxiu de notícies
Des de
Fins a
Paraula clau
Les notícies més destacades i l'agenda de la UAB
Publicació científica de caràcter divulgatiu
Si vols enviar una notícia fes clic i omple el formulari.
Si tens algun dubte sobre una notícia o desitges més informació
+ 34 93 581 33 33
Enviar correu