A A A Contrast +/- Castellano   English
NotÝcies
Debat Ŕtic i tŔcnic entorn els vehicles aut˛noms al programa El Suplement de Catalunya RÓdio
16.11.2017  -
El passat diumenge 12/NOVEMBRE, el professor de l'Escola d'Enginyeria Antoni Espinosa va participar a la tertúlia sobre cotxes intel·ligents que va tenir lloc dins el programa El Suplement de Catalunya Ràdio, presentat i dirigit per Ricard Ustrell.

El debat va girar al voltant dels vehicles autònoms: el seu funcionament, la tècnica, i també els dubtes i debats ètics que planteja en el comportament humà i a la societat.
La participació del professor Antoni Espinosa va tenir lloc en qualitat d'expert en el camp del vehicle autònom.
A la tertúlia també van intervenir en Ramon López de Mántaras, director de l'Institut d'Intel·ligència Artificial del CSIC i la Begoña Román, professora d`Ètica de la Universitat de Barcelona.
Aquí podeu escoltar el debat.
Autor  Escola d'Enginyeria UAB

Anar a NotÝcies
Arxiu de notícies
Des de
Fins a
Paraula clau
Les notÝcies mÚs destacades i l'agenda de la UAB
Publicaciˇ cientÝfica de carÓcter divulgatiu
Si vols enviar una notÝcia fes clic i omple el formulari.
Si tens algun dubte sobre una notÝcia o desitges mÚs informaciˇ
+ 34 93 581 33 33
Enviar correu