A A A Contrast +/- Castellano   English
Millora la qualitat de la teva docència en anglès
16.11.2017  -  La UAB té obert el segon termini de la convocatòria d’ajuts per a la correcció de materials docents en anglès.
La convocatòria pretén facilitar la correcció de materials docents en anglès del personal acadèmic que imparteix docència en aquesta llengua en els estudis de grau i en els màsters oficials de la UAB. L’ajut, que forma part de les actuacions del Pla de llengües de la UAB, se suma a les accions per a millorar la qualitat de la docència en anglès a la Universitat.

El període de presentació de les sol·licituds d’aquest primer termini de la convocatòria és del 30 d'octubre a l'11 de desembre de 2017.

Les sol·licituds s’han de presentar al Registre General de la UAB. Podeu consultar les bases d’aquestes convocatòries (destinataris, requisits, terminis, documentació, etc.) al cercador de beques i ajuts de la UAB.

A més, fins a l’1 de desembre es pot sol·licitar un ajut per a la redacció de tesis doctorals en català i en anglès.

El Servei de Llengües es posa a la vostra disposició per a resoldre qualsevol qüestió relacionada amb les convocatòries.

Convocatòria d’ajuts per a la correcció de materials docents en anglès

Convocatòria d’ajuts per a la redacció de tesis doctorals en català i en anglès

Anar a Notícies
Arxiu de notícies
Des de
Fins a
Paraula clau
Les notícies més destacades i l'agenda de la UAB
Publicació científica de caràcter divulgatiu
Si vols enviar una notícia fes clic i omple el formulari.
Si tens algun dubte sobre una notícia o desitges més informació
+ 34 93 581 33 33
Enviar correu