A A A Contrast +/- Castellano   English
Oberta la convocatòria pel curs 2018 - 2019
ERASMUS+ ESTUDIS i UAB EXACHANGE PROGRAMME
18.10.2017  -

La UAB posa a l'abast dels alumnes la informació i els recursos necessaris per participar a les estades acadèmiques internacionals i als programes d'intercanvi

La convocatòria d'intercanvis per fer una estada en el marc del programa Erasmus+ Estudis i del programa UAB Exchange Programme durant el proper curs 2018/19 estarà oberta del 30 d'octubre al 13 de novembre de 2017.
Podeu consultar els detalls.

Entre el 23 i el 27 d’octubre tindrà lloc la jornada De la UAB al món, adreçada als estudiants interessats en marxar amb un programa de mobilitat el proper curs 2018/2019. Durant la setmana es faran diferents activitats per informar sobre els tràmits que heu de fer i les diferents destinacions a les que podeu anar.

L'Escola d'Enginyeria  ofereix una SESSIÓ INFORMATIVA
El dijous dia 2 de novembre, a les 14:00 hores tindrà lloc a la Sala de Graus de l'Escola d'Enginyeria una sessió informativa específica, adreçada als estudiants de les diferents enginyeries.
En aquesta sessió s'informarà  sobre els tràmits administratius necessaris, possibilitat de reconeixement acadèmic, ajuts econòmics disponibles i es donarà resposta a totes aquelles questions plantejades pels alumnes interessats.
Per a qualsevol aclariment restem a la vostra disposició

NIVELL DE LLENGUES
El Servei de Llengües organitza al mes de novembre una convocatòria d’exàmens d’alemany, anglès, francès i italià adreçada principalment a l’alumnat de la UAB que vol participar en programes de mobilitat.
Dates de matrícula : del dimecres 18 d’octubre al dimarts 24 d’octubre de 9 a 14 h i de 15 a 19 h.
Teniu a la vostra disposició la informació detallada.

Anar a Notícies
Arxiu de notícies
Des de
Fins a
Paraula clau
Les notícies més destacades i l'agenda de la UAB
Publicació científica de caràcter divulgatiu
Si vols enviar una notícia fes clic i omple el formulari.
Si tens algun dubte sobre una notícia o desitges més informació
+ 34 93 581 33 33
Enviar correu