A A A Contrast +/- Castellano   English
Procés d’Acreditació del Màster en Enginyeria Biològica i Ambiental –MUEBA-
29.09.2017  -  L'Escola d'Enginyeria està immersa en el procés d’acreditació de l’AQU Catalunya per a les titulacions de màster. El Comitè d’Acreditació Interna (CAI) ha elaborat i publicat un autoinforme que ja es pot consultar.

L'Escola d'Enginyeria està immersa en el procés d’acreditació de l’AQU Catalunya per a les titulacions de màster. Aquest procés d’acreditació consta de dues etapes: una primera d’elaboració de l’Autoinforme d’acreditació, a càrrec del Centre mitjançant el Comitè d’avaluació intern (CAI) i una segona, de revisió d’aquest autoinforme per part d’un Comitè d’avaluació extern (CAE). Aquest CAE revisa la documentació i realitza una visita al centre on estan adscrits els estudis a acreditar durant la qual s’entrevista amb estudiants, professors, empleadors i graduats a banda del CAI i l’equip de direcció.

Al juny de 2017 l’Escola ha elaborat i presentat a l’AQU l’autoinformei la visita del CAE està prevista el dia 19 d’octubre de 2017. Podeu consultar els membres del CAEi l’agenda d’aquesta visita. Les persones convocades a cadascuna de les audiències no obertes han de conèixer prèviament l'Autoinforme d'acreditació elaborat pel CAI i les possibles qüestions tipus que el CAE pot plantejar a les audiències.

Cal destacar que el dijous 19 d’octubre, de les 15:30 a les 16:45 hores, hi haurà una Audiència pública a la sala de Juntes de l’Escola. Aquesta audiència està oberta a tots els membres de la comunitat de l’Escola (estudiants, PDI i PAS) amb l’objectiu de que les persones que no hagin estat convocades a les reunions dels seus col·lectius, puguin, si volen, expressar al CAE les opinions que considerin.

Anar a Notícies
Arxiu de notícies
Des de
Fins a
Paraula clau
Les notícies més destacades i l'agenda de la UAB
Publicació científica de caràcter divulgatiu
Si vols enviar una notícia fes clic i omple el formulari.
Si tens algun dubte sobre una notícia o desitges més informació
+ 34 93 581 33 33
Enviar correu