A A A Contrast +/- Castellano   English

NOVETAT
Automodificació de matrícula ON LINE

CAMPUS BELLATERRA

Aquest curs 2017/2018 s'ha posat en marxa un nou procediment d’AUTOMODIFICACIÓ DE MATRÍCULA, amb el qual els estudiants de Grau podran realitzar-la de forma telemàtica.

De moment, els estudiants de Màster hauran de continuar  fent la modificació de matrícula de forma presencial.

El període d'AUTOMODIFICACIÓ DE MATRÍCULA pel segon semestre serà del 5 al 23 de febrer.

Consulteu els criteris a tenir en compte abans de tramitar la vostra AUTOMODIFICACIÓ DE MATRÍCULA.

Seguiu les indicacions "pas a pas" per realitzar la vostra AUTOMODIFICACIÓ DE MATRÍCULA.

Les possibles incidències en la modificació de la vostra matrícula les podreu resoldre presencialment a la Gestió Acadèmica, prèvia cita.

CAMPUS SABADELL

El període d'Automodificació de matrícula per als alumnes del Campus de Sabadell serà del 12 al 16 de febrer.
Podeu consultar tota la informació en aquest document

Anar a Notícies
Arxiu de notícies
Des de
Fins a
Paraula clau
Les notícies més destacades i l'agenda de la UAB
Publicació científica de caràcter divulgatiu
Si vols enviar una notícia fes clic i omple el formulari.
Si tens algun dubte sobre una notícia o desitges més informació
+ 34 93 581 33 33
Enviar correu