A A A Contrast +/- Castellano   English
13.09.2017  -

NOVETAT
Automodificació de matrícula ON LINE

Aquest curs 2017/2018 es posa en marxa un nou procediment d’AUTOMODIFICACIÓ DE MATRÍCULA, amb el qual els estudiants de Grau podran realitzar-la de forma telemàtica.

De moment, els estudiants de Màster hauran de continuar  fent la modificació de matrícula de forma presencial.

El període d'AUTOMODIFICACIÓ DE MATRÍCULA serà el comprès entre el dia 18 de setembre i el 2 d'octubre, ambdós inclosos.

Consulteu els criteris a tenir en compte abans de tramitar la vostra AUTOMODIFICACIÓ DE MATRÍCULA.

Seguiu les indicacions "pas a pas" per realitzar la vostra AUTOMODIFICACIÓ DE MATRÍCULA.

Les possibles incidències en la modificació de la vostra matrícula les podreu resoldre presencialment a la Gestió Acadèmica, prèvia cita.

Anar a Notícies
Arxiu de notícies
Des de
Fins a
Paraula clau
Les notícies més destacades i l'agenda de la UAB
Publicació científica de caràcter divulgatiu
Si vols enviar una notícia fes clic i omple el formulari.
Si tens algun dubte sobre una notícia o desitges més informació
+ 34 93 581 33 33
Enviar correu