A A A Contrast +/- Castellano   English
Notícies
L'expert en informació quàntica i seguretat Masahito Hayashi visita l'Escola d'Enginyeria
11.07.2017  -  El professor Masahito Hayashi ha impartit aquesta setmana un seminari titulat "Secrecy and Robustness for Active Attack in Secure Network Coding"

El professor Masahito Hayashi és expert en temes d'informació quàntica i seguretat en informació clàssica. IEEE Fellow del departament de matemàtiques de la Universitat de Nagoya, al Japó, Hayashi ha col·laborat durant una setmana amb el Departament de Telecomunicacions i Enginyeria de Sistemes en temes coma la codificació d'informació per a xarxes de comunicacions, així com en seguretat per a la transmissió segura d'informació per xarxes sense fils.

Anar a Notícies
Arxiu de notícies
Des de
Fins a
Paraula clau
Les notícies més destacades i l'agenda de la UAB
Publicació científica de caràcter divulgatiu
Si vols enviar una notícia fes clic i omple el formulari.
Si tens algun dubte sobre una notícia o desitges més informació
+ 34 93 581 33 33
Enviar correu