A A A Contrast +/- Castellano   English
L’Escola d’Enginyeria serà present a la fira Maker Faire Barcelona 2017
16.06.2017  -  Juntament amb el CVC, l’escola presentarà dos projectes basats en la visió per computador.

El pavelló Italià de la Fira de Barcelona i CaixaForum es convertiran, el 17 i 18 de juny d’enguany, en la seu de la Barcelona Maker Faire, el major esdeveniment d’aquest moviment mundial de la creació digital. Impressió en 3D, Electrònica, Robòtica, Big Data, Realitat Augmentada, Fabricació Digital, Visió per Computador, Internet de las Coses, Nanotecnologia, Biotecnologia, Fotònica i Drones, entre d’altres, adreçats a inventors, creadors, «manetes», hackers, enginyers, artesans, científics innovadors o, senzillament, curiosos de qualsevol edat o procedència, amb el desig de crear i disposats a gaudir de l’emoció de «fer».

La fira inclou també la presentació d’una mostra d’algunes recerques de ciència i tecnologia avançada que els centres d’excel·lència catalans estan duent a terme. La fira, a més de presentar algunes de les propostes locals i internacionals més destacades, com la dels Biohackers, científics que porten la biologia dels laboratoris al garatge, també oferirà tallers per a totes les edats on construir, entre d’altres, robots, drons, instruments musicals, o el millor pont en impressió 3D possible! Acompanyat d’un espai de presentacions on descobrir iniciatives i projectes tot conversant amb els seus protagonistes.

L’Escola d’Enginyeria de la UAB hi participarà, conjuntament amb el CVC, amb dues activitats basades en la visió per computador.

Cal registrar-se, gratuïtament, per poder accedir a la fira. Consulteu el web de l’esdeveniment per a més informació.

Anar a Notícies
Arxiu de notícies
Des de
Fins a
Paraula clau
Les notícies més destacades i l'agenda de la UAB
Publicació científica de caràcter divulgatiu
Si vols enviar una notícia fes clic i omple el formulari.
Si tens algun dubte sobre una notícia o desitges més informació
+ 34 93 581 33 33
Enviar correu