A A A Contrast +/- Castellano   English
El MATLAB Academic Tour arriba a l’Escola d’Enginyeria
10.03.2017  -  L’Escola d’Enginyeria de la UAB acollirà, el proper 29 de març a les 10h, una edició del MATLAB, un tour acadèmic impulsat per l’empresa mathWorks, líder en desenvolupament de software matemàtic per a enginyers i científics.

A través de diversos exemples, revisaran els fluxos de treball típics per a l’aprenentatge supervisat (classificació i regressió) i l’aprenentatge no supervisat (clustering), amb l'objectiu de detectar patrons i construir models predictius a partir de les dades:

Clustering: Agrupar dades en grups
Classificació: Construir un model per predir els grups de noves observacions
Regressió: Construir un model predictiu a partir d'observacions contínues

El MATLAB cobrirà tècniques com clustering K-means, anàlisi discriminant, arbres de decisió, xarxes neuronals, regressió lineal, logística i no lineal i s’endinsarà breument en tècniques més avançades com Deep Learning en el context de Visió Artificial.

L’acte se celebrarà de 10 a 13 a la sala de Graus. Podeu consultar més informació i registrar-vos en aquest enllaç

Anar a Notícies
Arxiu de notícies
Des de
Fins a
Paraula clau
Les notícies més destacades i l'agenda de la UAB
Publicació científica de caràcter divulgatiu
Si vols enviar una notícia fes clic i omple el formulari.
Si tens algun dubte sobre una notícia o desitges més informació
+ 34 93 581 33 33
Enviar correu