A A A Contrast +/- Castellano   English
L’Escola d’Enginyeria de la UAB organitza el VIII Congrés del RITSI
06.03.2017  -  El congrés és el primer esdeveniment a nivell estatal dedicat exclusivament al sector de l'enginyeria informàtica que té com a objectiu crear relacions entre universitats, empreses i institucions. Se celebra des del 1992 amb l’objectiu de representar als estudiants. L'edició d'enguany serà inaugurada per Jordi Puigneró i Ferrer, Secretari de Telecomunicacions de la generalitat de Catalunya.

El proper 17 de març, el recinte “Fira de Sabadell” (Carrer de les Tres Creus, 202. Sabadell) acollirà el VIII Congrés Estatal de la Reunió d’Estudiants d’Enginyeries Tècniques i Superiors en Informàtica (RITSI). La reunió va ser creada l’any 1992, amb l’objectiu de representar a les Delegacions d’Estudiants d’Enginyeria Informàtica a nivell estatal.

L’edició d’aquest any està organitzada pels representants de l’Escola d’Enginyeria de la UAB, que van presentar l’any passat el seu projecte per tal d’organitzar el VIII Congrés. No obstant, el comitè organitzador compta amb la col·laboració de l’Associació Estatal RITSI i la pròpia UAB. L’esdeveniment acollirà més de dos mil futurs enginyers i informàtics, més de deu speakers i més de cinquanta empreses. La inauguració de l’acte correrà a compte de Jordi Puigneró i Ferrer, Secretari de Telecomunicacions, Ciberseguretat i Societat Digital de la Generalitat de Catalunya; Daniel Franco, director de l'Escola d'Enginyeria de la UAB; Eduard Martín Lineros, Degà del Col·legi d'Informàtica de Catalunya (COEINF); Assumpció Guasch, representant del Col·legi Tècnic i Grau en Enginyeria Informàtica de Catalunya (COETIC) i Juan Ramón Palomino, President de l'Associació RITSI.

La temàtica principal del congrés serà donar a conèixer les darreres novetats i tendències relacionades entorn a sis grans àrees com la Internet of Things (IoT), gaming and virtual reality, smart cities, healthcare, cibersecurity i open source. Per tractar aquests temes, l’esdeveniment proposa diverses conferències, zones de proves per a experiments de recerca i espais de discussió i debat.

Algunes de les ponències ja confirmades al congrés són d’emrpeses com Microsoft, LinkedIn, barcelona Supercomputing Center, Xamarin o Ubisoft. Aconsegueix la teva entrada i consulta tota la informació al web del congrés

Anar a Notícies
Arxiu de notícies
Des de
Fins a
Paraula clau
Les notícies més destacades i l'agenda de la UAB
Publicació científica de caràcter divulgatiu
Si vols enviar una notícia fes clic i omple el formulari.
Si tens algun dubte sobre una notícia o desitges més informació
+ 34 93 581 33 33
Enviar correu