A A A Contrast +/- Castellano   English
Notícies
L'equip Ypsilon Viaró disputarà el torneig mundial de la First Lego league als Estats Units
25.01.2017  -  L'equip Ypsilon Viaró, guanyador del torneig First Lego league celebrat a la UAB, queda tercer a la Gran Final FLL Espanya, celebrada Logroño, i accedeix a participar al torneig mundial que se celebra a Sant Louis, als Estats Units.
Es tracta d'un torneig internacional amb l'objectiu de despertar l'interès dels joves per la ciència i la tecnologia. Els pilars del programa són els valors que emfatitzen l’aprenentatge dels altres companys, la cooperació i la contribució a la societat. El repte d’enguany és en relació a la millora de la vida dels animals.

El torneig FIRST LEGO League (FLL) enfrontava 32 equips d'entre 3 i 10 estudiants  de 10 a 16 anys, que van resoldre diferents desafiaments amb els seus robots LEGO. La jornada  es va celebrar a l’Escola d’Enginyeria de la UAB al llarg de tot el dissabte 4 de febrer.

Els participants en el torneig van dissenyar, construir i programar robots utilitzant la tecnologia LEGO® MINDSTORMS®. La intenció era que els joves puguin investigar i resoldre desafiaments científics actuals, aplicar conceptes matemàtics i científics en la vida real, desenvolupar habilitats i competències com el treball en equip, la resolució de problemes i la comunicació, participar i, sobretot, divertir-se en el torneig.

El 1989 Dean Kamen, inventor i emprenedor, va fundar FIRST (For Inspiration and Recognition of Science and Technology), una fundació sense ànim de lucre amb la missió d'inspirar als joves l'interès per la ciència i la tecnologia a través de programes innovadors. El 1998 FIRST i LEGO Group van unir les seves forces per crear la FIRST LEGO League. Des de 2006 la Lliga Lego està organitzada a Espanya per la Fundació Scientia, una entitat sense ànim de lucre que té per objectiu la promoció de les vocacions científiques i tecnològiques a través dels valors de la innovació, la creativitat, el treball en equip i la resolució de problemes.

Per a més informació contactar amb barcelona.uab@firstlegoleague.es

Anar a Notícies
Arxiu de notícies
Des de
Fins a
Paraula clau
Les notícies més destacades i l'agenda de la UAB
Publicació científica de caràcter divulgatiu
Si vols enviar una notícia fes clic i omple el formulari.
Si tens algun dubte sobre una notícia o desitges més informació
+ 34 93 581 33 33
Enviar correu