A A A Contrast +/- Castellano   English
NotÝcies Agenda
Seminari a l’Escola sobre la importÓncia d'una bona resposta psicosocial desprÚs d'un atemptat.
16.06.2017  -  Nils Vandenbroucke parlarà en el seminari de la "Gestió del terrorisme. Una visió comparada", que tindrà lloc el pròxim 22 de juny.
A través de l’anàlisi dels atemptats del 2016 a Brussel·les, Nils Vandenbroucke exposarà la importància de la resposta psicosocial davant desastres com el del passat 22 de març a la capital Belga, que va deixar 340 persones ferides i 35 morts. Vandenbroucke utilitzarà aquest cas pràctic per examinar l'estructura belga de gestió de desastres.

Al llarg del seminari es repassarà l'actuació que van tenir tots els agents implicats en l'atemptat a l'aeroport i l'estació de metro de Maalbeek, i també la intervenció humanitària després de l'atac i el repte d'organització que va suposar pels professionals d'emergències.

El seminari tindrà lloc el pròxim 22 de juny, de 10h a 14h, a l'Escola de Prevenció i Seguretat Integral. Per confirmar l'assistència, cal enviar un correu a: formacio.continuada@uab.cat amb la següent informació:

- Nom i cognoms
- Telèfon de contacte