A A A Contrast +/- Castellano   English
NotÝcies Agenda
"La responsabilitat va per damunt d'aspectes econ˛mics"
Pedro Tomßs Boticario 08.06.2017  -  Pedro Tomás Boticario, professor de l'Escola i expert en seguretat d'esdeveniments esportius, va ser entrevistat al programa "Gente Despierta" de RNE el passat 1 de juny.

L'atemptat terrorista al Manchester Arena del 22 de maig a la sortida d'un concert de l'artista nordamericana Ariana Grande va deixar 22 persones mortes i 59 ferides, i va reobrir el debat de la seguretat en grans esdeveniments.

Durant l'entrevista, el professor Boticario va destacar tant la importància del compliment de la normativa com la de la coordinació entre els cossos de seguretat pública i l'empresa o entitat organitzadora a l'hora de planificar la seguretat d'un gran esdeveniment. Així mateix, va insistir en la necessitat de conscienciar de que la responsabilitat sobre vides humanes ha d'anar "per damunt dels aspectes econòmics".

Pedro Tomás Boticario és professor al Curs d’esdeveniments i espectacles, una visió integral, i al Curs Superior de Gestió i Dret de la Seguretat.

Podeu escoltar l'entrevista aquí.

Anar a NotÝcies
Arxiu de notícies