Curs Online de gestió ambiental a l’empresa
15.11.2017  -  Us proposem una nova formació en format ONLINE, equivalent a una formació de 24 hores presencials, adreçada a tots aquells professionals interessats a conèixer els requisits legals i les eines de millora ambiental a les empreses.

Els assistents adquiriran coneixement actualitzat en tots els aspectes ambientals amb incidència a les empreses i les eines i instruments per gestionar-los.

El curs ofereix una mirada completa i global, des de l’atenció al compliment dels requisits legals aplicables, a la incorporació voluntària d’altres mecanismes de millora ambiental, i inclou els següents continguts:

MÒDUL I:
Relació Empresa i Medi Ambient.
· Introducció i evolució de conceptes.
· Prevenció i control d’activitats.

MÒDUL II:
Principals impactes i requisits legals.
· Aspectes ambientals relacionats amb l’aigua, energia i materials.
· Aspectes ambientals relacionats amb residus i sòls.
· Aspectes ambientals del vector aire.

MÒDUL III:
Instruments de gestió i millora ambiental a l’empresa.
· Sistemes de gestió ambiental.
· Altres eines i instruments per a la millora de la gestió ambiental.

MÒDUL IV:
Del medi ambient a la sostenibilitat global.
· Responsabilitat social empresarial (RSE).

Consulta el programa complet

Si tens dubtes o preguntes contacta amb escola.formacio@coamb.cat

Anar a Notícies

2017 Universitat Autònoma de Barcelona