L'IND+I Science presenta, la jornada anual de referčncia en innovació i indústria a Viladecans
25.10.2017  -  L'IND+I Science és una iniciativa de l'IND+I, jornada anual de referència en innovació i indústria a Viladecans, juntament amb l'Institut Innovation and Public Purpose (IIPP) de la University College London, en col·laboració amb l’Àrea Metropolitana de Barcelona, el Pacte Industrial de la Regió Metropolitana de Barcelona i el Pla Estratègic Metropolità de Barcelona.
El jurat de l'IND+I Science ha decidit prorrogar la data de recepció de propostes al Concurs de premis a assaigs de recerca fins el proper 3 de novembre de 2017

Busquem doctorands que treballin en assaigs de recerca que explorin la noció de valor públic i finalitat pública en l’àmbit de la innovació i la indústria i l’agenda de ciutats sostenibles. Des de l'IND+I Science volem reconèixer, divulgar i fer realitat l’aplicació de la recerca que es fa en les universitats catalanes o per estudiants catalans en universitats estrangeres.

Actuem com un espai aglutinador i, especialment, per fer la transferència de coneixement cap a les polítiques públiques. A través d'aquesta plataforma s’atorgaran 8 premis de 1.500 euros cadascun al talent local aplicat a resoldre reptes de futur.
Podeu consultar les bases, les categories i el termini aquí.

Aquesta iniciativa només la podrem fer amb vosaltres.

Ens ajudeu a fer difusió cap a doctorands que estiguin escrivint sobre aquests temes?

Anar a Notícies

2017 Universitat Autònoma de Barcelona