4rta Edició Curs d'Educació Ambiental
04.09.2017  -

L’Escola de Formació del COAMB, amb la col·laboració de l’SCEA i la Facultat de Ciències de l’Educació de la UAB, us proposa un curs de 30 hores que capacitarà els assistents per a la comprensió de conceptes pedagògics i didàctics dirigits a l’Educació Ambiental, i els dotarà d’eines per la seva aplicació pràctica.

Al llarg de 10 sessions de 3 hores, a la tarda, la formació farà un recorregut per les diferents corrents de l’Educació Ambiental, exposant de manera detallada diversos programes catalans i els recursos didàctics d’Educació Ambiental existents.

Objectius del curs:
  • Introduir els plantejaments pedagògics i la didàctica de l’Educació Ambiental.
  • Presentar casos pràctics de programes d’Educació Ambiental catalans i recursos didàctics  d’Educació per a la Sostenibilitat.
  • Facilitar la capacitació dels alumnes per participar en l’elaboració de programes, activitats i recursos educatius, i conèixer els criteris d’avaluació en educació ambiental.
  • Valorar les possibilitats d’ocupació en el sector de l’educació ambiental.

El programa tindrà lloc els dies 19, 20, 26, 28 de setembre i 5, 10, 17, 19, 24 i 26 d’octubre de 2017 en horari de 17 a 20 hores entre la seu del COAMB i l’Aula Ambiental Bosc de Turull.

Les inscripcions ja estan obertes, apunta’t!

Anar a Notícies

2017 Universitat Autònoma de Barcelona