Noves activitats d'orientació professional
15.02.2017  -  Les activitats d'orientació professional tenen per objectiu fomentar les competències i les habilitats relacionades amb la generació i el desenvolupament d'idees, de caràcter tecnològic i/o social, així com donar a conèixer les possibilitats de l'economia social i el cooperativisme.

Es proposa el següent:
  • Activitat en format "Taller A-B-C de la creativitat", el qual té com a objectius donar eines per a que l'alumnat que hi participi s'atreveixi a generar noves idees i aprengui a descobrir el seu potencial creatiu, utilitzant eines de DESIGN THINKING. Es tracta d'una activitat de 2 hores de durada amb una metodologia molt dinàmica.

• Activitat en format ponència "La Cooperativa i l'Economia Social", la qual té com a objectius contextualitzar les institucions cooperatives en el marc de l'economia social i oferir una aproximació al model d'empresa cooperativa, fent especial incís en les competències associades a l'emprenedoria cooperativa. Aquesta activitat serà impartida per la Federació Catalana de Cooperatives de Catalunya. La durada d'aquesta activitat és de 2 hores.

• Activitat en format taller "El lideratge col·lectiu i la gestió compartida, les competències bàsiques en l'emprenedoria cooperativa", el qual té com a objectius desenvolupar les competències necessàries per emprendre col·lectivament a partir d'una dinàmica de treball pràctic en el que es donaran eines i s'establiran les bases per desenvolupar el lideratge col·lectiu i la gestió compartida, com a competències essencials en projectes d'emprenedoria col·lectiva. Aquesta activitat serà impartida per la Federació Catalana de Cooperatives de Catalunya. La durada és d'entre 3 i 4 hores.

Des del Servei d'Ocupabilitat de la UAB s'han inclòs aquestes activitats en el marc de l'execució del Conveni de col·laboració entre l'Adminitració de la Generalitat de Catalunya mitjançant el Departament d'Empresa i Coneixement i les universitats catalanes per a l'impuls a la inserció i la millora de l'ocupabilitat de les persones joves estudiants i titulades universitàries.

Si esteu interessats en programar alguna d'aquestes activitats al vostre centre, o voleu ampliar la informació, poseu-vos en contacte amb el Servei d'Ocupabilitat de la UAB o a través de orientacio.professional.tc@uab.cat

Anar a Notícies

2017 Universitat Autònoma de Barcelona