Presentació dels màsters per al curs 2017-2018
28.11.2017 Estudiar  -  Les xerrades programades tindran com a objectiu mostrar als futurs estudiants de màster i postgrau la varietat de la oferta formativa i donar quatre pinzellades de la formació que s'ofereix en cada cas.

_______________

NOTA INFORMATIVA AMPLIACIÓ PRESENTACIÓ MÀSTERS

Atès que ahir 15 de desembre no es va poder efectuar la presentació d'alguns màsters per problemes logístics, us informem que es tornarà a fer la presentació el dijous 22 de desembre dels següents màsters:
  • -Màster en Física d'altes Energies, Astrofísica i Cosmologia, de 12 h a 12:25 h, a la Sala de Graus II, conferenciant: Dr. Rafel Escribano.
  •  Màster en Història de la Ciència: Ciència, Història i Societat, de 12:30 h a 12:55 h, a la Sala de Graus II, conferenciant: Dr. Xavier Roqué

_______________

A partir del proper dia 12 de desembre, els estudiants de la Facultat de Ciències o la Facultat de Biociències que tinguin intenció d'ampliar la formació obtinguda al grau o llicenciatura, tenen una cita amb els representants dels diversos màsters i diplomatures de postgrau. Aquest dia, i fins el 20 de desembre comença una sèrie de xerrades encaminades a la presentació dels diversos màsters i diplomatures de postgrau de l'àmbit de la ciència i la biociència, que es realitzaran entre les 12 i les 16h.

Aquí trobaràs els horaris de les presentacions

Les diferents presentacions, realitzades en aquesta franja horària per a facilitar l'assistència dels alumnes, tindran com a objetiu explicar els eixos generals sobre els que s'articularà la formació oferida, permetent també una interacció entre el representant i els alumnes. A més, per a millorar l'accessibilitat i l'èxit de les conferències, totes elles es realitzaran a la Sala de Graus II, així com a les aules C1-009 i C5b/029.

Tots aquells alumnes, exalumnes o interessats externs a la UAB poden assistir a les presentacions per a informar-se de les diferents ofertes i escollir amb més cura el seu futur màster o postgrau. Podeu consultar al document adjunt al final de la pàgina el programa de conferències. Per resoldre qualsevol dubte, podeu escriure un correu electrònic a dg.ciencies@uab.cat.

Programa de les xerrades - Presentació dels estudis de Màster
Programa de les xerrades - Presentació dels estudis de Màster