Presentació dels màsters per al curs 2018-2019
28.11.2017 Estudiar  -  Les xerrades programades tindran com a objectiu mostrar als futurs estudiants de màster i postgrau la varietat de la oferta formativa i donar quatre pinzellades de la formació que s'ofereix en cada cas.

Aquí trobaràs els horaris de les presentacions

Les diferents presentacions, realitzades en aquesta franja horària per a facilitar l'assistència dels alumnes, tindran com a objetiu explicar els eixos generals sobre els que s'articularà la formació oferida, permetent també una interacció entre el representant i els alumnes. A més, per a millorar l'accessibilitat i l'èxit de les conferències.

Tots aquells alumnes, exalumnes o interessats externs a la UAB poden assistir a les presentacions per a informar-se de les diferents ofertes i escollir amb més cura el seu futur màster o postgrau. Podeu consultar al document adjunt al final de la pàgina el programa de conferències. Per resoldre qualsevol dubte, podeu escriure un correu electrònic al Deganat.

Programa de les xerrades - Presentació dels estudis de Màster

Anar a Notícies