Acte de cloenda de la tercera edició del Màster Oficial en Planificació Estratègica en Publicitat i RRPP
19.06.2017 El departament  -

La 3a edició del Màster Oficial en Planificació Estratègica arriba a la seva fi amb l’acte de cloenda del dimecres 21 de juny, a les 16:00 h., a l’Aula Magna de la Facultat de Ciències de la Comunicació.

Els 40 alumnes del Màster, procedents de 10 països diferents, han avaluat molt positivament la formació rebuda. Un factor d’èxit ha estat, sens dubte, l’enfoc interdisciplinar entre Comunicació i Marketing, que ha sapigut transmetre la trentena de professors i conferenciants que imparteixen docència en el Màster.

La Coordinadora, la doctora Elaine Lopes, ha valorat també molt positivament la col·laboració de la trentena d’agències i empreses que han acollit als nostres alumnes en període de pràctiques, consolidant el bon equilibri aconseguit entre la dimensió investigadora i la professional.

Anar a Notícies

Arxiu de notícies

Des de
Fins a