Luis Fernando Morales publica un llibre sobre muntatge a Focal Press
17.09.2016 El departament  -  Luis Fernando Morales, professor del Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual, ha publicat Editing and Montage in International Film and Video: Theory and Technique a la col·lecció Focal Press (Rouledge).
En aquest treball l’autor ens ofereix un apropament teòric i pràctic complert al voltant de l'art i la tècnica del muntatge de cinema i edició de vídeo. Als diferents capítols del llibre, s’expliquen amb detall i didàctica, aspectes diversos com la història, tecnologia, la teoria i les tècniques narratives audiovisuals. També s’aborden les operacions pràctiques, la psicologia i els efectes cognitius de l'edició a través d’exemples de pel·lícules, programes i sèries de televisió, notícies, anuncis de publicitat, videoclips i formats interactius per telèfons mòbils.

El llibre també inclou un apartat especial amb exercicis d'auto formació per que al voltant d’exemples visuals els lectors puguin portar a terme mitjançant la pràctica els principals fonaments de la teoria de l’edició.

És la primera vegada que un investigador espanyol publica a Focal Press (Rouledge), fet que constitueix una important contribució d’un professor de la UAB al mon acadèmic i professional internacional.

Anar a Notícies

Arxiu de notícies

Des de
Fins a