El professor Gabriel Martínez Surinyac, guanya el XXIII Premi de Novel·la "Valldaura-Memorial Pere Calders"
05.05.2017 El departament  -

L'acte de lliurament dels Premis Literaris 2017 que organitza la UAB i l'Ajuntament de Cerdanyola es va celebrar ahir 4 de maig, a les 18 hores, a la Sala Teatre, del campus de Bellaterra.

Gabriel Martínez Surinyac ha estat el guanyador del XXIII Premi de Novel·la «Valldaura-Memorial Pere Calders» amb l’obra El foraster del congost, presentada amb el pseudònim d’«Arnau Mir».

La resta de premis d’aquesta edició han estat El XXII Premi de Poesia «Miquel Martí i Pol» i  l’ha guanyat Joan Calsina, amb l’obra Entre tu i jo, nosaltres, presentada amb el pseudònim de «Harry Haller», i el VIII Premi de Narrativa breu per a joves autors/es «Caterina Albert» l’ha guanyat Martí Romaní, amb l’obra L’hora de la mort, que es va presentar amb el pseudònim de «Farigola».

En l’acte han estat presents Carlos Sánchez, vicerector de Relacions Institucionals i de Cultura de la UAB; Carles Escolà, alcalde de Cerdanyola del Vallès, i Elvi Vila, regidora de Cultura de l’Ajuntament de Cerdanyola del Vallès.

La cerimònia, presentada per Pol Corredoira, actual alumne de Periodisme de la UAB i col·laborador de la UAB Ràdio, va retre homenatge al poeta i dramaturg Miguel Hernández i va ser amenitzada amb un recital poètic musicat a càrrec del quartet Pasquines, grup guanyador de la darrera edició de l’Autònoma Actua de la UAB.

En Gabriel Martínez Surinyac és professor titular del Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual. És un amant de la fotografia i ha escrit altres novel·les com  Viatge a la batalla de l'Ebre, El extraño caso del guionista que mató al director con un colt 45 i l'assaig El guión del guionista.

Anar a Notícies

Arxiu de notícies

Des de
Fins a