Isabel Muntané participa el nou "Cercador d'Expertes"
02.02.2017 Divulgació  -

El proper 28 de Febrer a les 10h , al Palau Moja de Barcelona es farà la presentació del "Cercador d'Expertes: eina per a l'apoderament personal, familiar, laboral, social, econòmic i polític de les dones" amb la participació a la Taula Rodona Experiències d'exit inspiradores d' Isabel Muntané

En el marc de la jornada "El cercador d'expertes: eina per a l'apoderament personal, familiar, laboral, social, econòmic i polític de les dones" volem presentar el nou Cercador d'Expertes i compartir experiències inspiradores de dones expertes i professionals d'èxit, que reafirmaran també l'alineació de les polítiques catalanes amb els Objectius de Desenvolupament Sostenible de Nacions Unides sobre Igualtat.

L'Institut Català de les Dones té el ferm compromís de desplegar la Llei d'igualtat efectiva de dones i homes, aprovada pel Parlament de Catalunya el passat juliol de 2015. Una de les estratègies per aconseguir aquesta finalitat és la de crear noves eines –i reactivar les que ja tenim a l'abast– que promoguin l'accés de les dones, en igualtat d'oportunitats, als llocs de treball en el mercat laboral i les facin més visibles en tots els espais de la nostra societat.

PROGRAMA:
Benvinguda
Teresa M. Pitarch, presidenta de l’Institut Català de les Dones.

Un cercador d’expertes per a un nou temps, aproximació al projecte del nou aplicatiu, a càrrec de Sergi Rodon, responsable de Difusió i Comunicació electrònica de l’Institut Català de les Dones.

Taula Rodona: Experiències d’èxit inspiradores.
Ponents:
Isona Passola, directora, productora i presidenta de l’Acadèmia del Cinema Català.
Adriana Casademont, presidenta de Casademont, SA i consellera de Mapfre.
Daniela Freund, vicedegana ST-Turisme Sant Ignasi. Universitat Ramon Llull.
Isabel Muntané, periodista, codirectora del Màster de Gènere en la Comunicació a la UAB i membre del col·lectiu #onsónlesdones
Modera Jaume Gurt, director d’Organització i Desenvolupament de Persones a Schisbted. Autor de “Diseña tu futuro”. CEO d’Infojobs

Torn obert de paraules i debat

Cloenda
Joaquim Nin, secretari general del Departament de la Presidència.

Per participar a la jornada, cal formalitzar l'inscripció per correu electrònic a l'adreça icd.activitats@gencat.cat o bé comunicar-ho al telèfon 934 951 632.

Anar a Notícies

Arxiu de notícies