El Grup d’Argumentaciˇ i Debat de la UAB organitza la tercera trobada interuniversitÓria de formaciˇ
05.04.2018  -  El divendres 6 d’abril va tenir lloc la Tercera Trobada Interuniversitària de formació organitzada pel Grup d’Argumentació i Debat a la Sala de Juntes de la Facultat.

Durant la jornada es realitzaran diverses activitats orientades en millorar les competències d’oratòria dels participants. Emmarcar l’objecte de debat o analitzar la generació del discurs van ser algunes de les qüestions que es van tractar. Per conèixer la resta de les sessions es pot consultar el programa complet.

Anar a NotÝcies

2018 Universitat Autònoma de Barcelona