La Unitat de Cičncia Política i de l'Administració participarŕ en dos nous graus 02.02.2018  -  La UAB impulsa els graus de History, Politics and Economics (UAB) i el grau de Filosofia, Política i Economia de l’Aliança 4 Universitats.
La Unitat de Ciència Política i de l'Administració participarà en el nou grau de History, Politics and Economics (UAB) i en el grau de Filosofia, Política i Economia de l’Aliança 4 Universitats.

El grau de History, Politics and Economics té com a objectiu la formació de persones titulades amb capacitat per entendre i per analitzar de manera crítica els fenòmens polítics, econòmics i socials actuals amb una perspectiva global, fent un ús eficaç dels instruments d’anàlisi fonamentals que proporcionen aquestes matèries.

Per altra banda el grau de Filosofia, Política i Economia és una titulació transversal que busca formar professionals amb una sòlida formació de caràcter interdisciplinari en ciències polítiques i economia i amb una base important en l'anàlisi crítica i moral proporcionat per les humanitats.

Anar a Notícies

2018 Universitat Autònoma de Barcelona