Estudiants i familiars gaudeixen de la cerim˛nia de promociˇ 2013-2017
16.06.2017 Estudis  -  Els alumnes dels graus de Ciència Política i Gestió Pública i de Sociologia van recollir els diplomes acreditatius dels seus estudis davant l’ovació de companys, mestres i familiars.

El passat dissabte 10 de juny es va celebrar l’acte de promoció pels estudiants que van iniciar els seus estudis el 2013 en els graus de Sociologia i Ciència Política i Gestió Pública.

L’Auditori de Filosofia i Lletres va obrir les portes a partir de les onze del matí per donar la benvinguda als assistents, que anaven ocupant els seus respectius seients. Les primeres fileres reservades per personal docent i alumnes; la meitat de la sala cap amunt, per familiars que van voler acompanyar als joves en el seu últim gran pas abans d’encarar el món professional.

A dos quarts de dotze es va donar el tret de sortida a la cerimònia de promoció, encapçalada per una mesa presidencial composta pel Degà de la Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia, el Dr. Joan Botella; la Vicerectora d’Alumnat i d’Ocupabilitat i professora d’aquesta facultat, la Dra. Sara Moreno; i la llavors degana del Col·legi de Politòlegs i Sociòlegs de Catalunya (COLPIS), la Sra. Anna Parés.

El periodista i professor de la Facultat de Ciències de la Comunicació, Siscu Baiges, es va encarregar de moderar i amenitzar l’acte. També van participar els estudiants, amb dos discursos per a cadascun dels graus, els quals van dotar d’una dosi de positivisme l’ambient de l’auditori. De fet, els discursos de Marta Cascales i Pau Torner, i de David González i Mireia Tomàs, de Sociologia i Ciència Política i Gestió Pública respectivament, van ser molt engrescadors, fent referència als anys viscuts a la facultat, a professors emblemàtics, al coneixement adquirit a les aules, però també a altres espais de la universitat, com el bar o la biblioteca; paraules que també van fer al·lusió a les dificultats econòmiques dels darrers temps i els elevats preus de les matrícules universitàries.

Parés va senyalar la importància de la funció de politòleg i sociòleg pels temps que corren i va convidar als recentment graduats a ser partícips en el Col·legi i romandre atents a les ofertes de treball que disposen periòdicament. Va ser l’últim acte públic de Parés, atès que el seu mandat finalitzava amb les eleccions del Col·legi celebrades el passat 15 de juny. Els resultats dels comicis van donar per guanyador i nou president del COLPIS a en Jordi Pacheco i Canals, Doctor en Dret i Ciència Política.

El Cor de Cambra de la UAB va actuar amb les interpretacions de quatre peces sota la direcció de Poire Vallvé: Michelle (de J.Lennon & Mc. Cartney); una interpretació amb piano sobre pensadors perses i turcs anomenada Davet – Ahmet Suleyman Bilgin; Haikús en temps de guerra i el clàssic Gaudeamus Igitur, amb tot el públic cantant en peus.

L’acte es va donar per finalitzat amb un aperitiu a l’exterior de l’auditori vora dos quarts de dues de la tarda.

Alguns dels moments de l’acte es poden veure al següent recull fotogràfic.
MÚs informaciˇ
Programa_Acte_Fi_Promocio