Conferčncia de Richard Miskolci sobre Subjetivaciones neoliberales en el mercado sexual digital
conferencia 14.05.2018 Formació  -  En el marc del Programa de Doctorat en Psicologia Clínica i de la Salut tindrà lloc la conferència Subjetivaciones neoliberales en el mercado sexual digital, que tindrà lloc el 12 de Setembre a les 16h al seminari Martín Baró de la Facultat de Psicologia.

Richard Miskolci és un sociòleg brasiler. El seu treball articula la tradició de les Ciències Socials amb els Coneixements Subalterns (Teoria del Queer, Estudis Postcolonials i Teoria Feminista). És professor associat de la UNIFESP (Universitat Federal de São Paulo) (Universitat Federal de São Paulo), Brasil. Va ser professor del Departament i del Programa de Postgrau en Sociologia de la UFSCar (Universitat Federal de São Carlos) entre 2004-2018. Miskolci és el líder d'un Centre de Recerca (Quereres - Núcleo de Pesquisas en Diferencias, Gènere i Sexualidad) i també investigador del Núcleo de Estudios de Gènere Pagu (UNICAMP).

Anar a Notícies

2018 Universitat Autònoma de Barcelona