Seminari de Pablo Hoyos González sobre institucions penitenciaries a Mèxic
Seminari 15.12.2017 Formació  -  El Programa de Doctorat en Persona i Societat en el Món Contemporani organitza el seminari Cárcel tengo por fuera, cárcel por dentro, que tindrà lloc els dies 22, 23 i 24 de maig de 16.00 a 20.00 h. al Seminari Martín-Baró de la Facultat de Psicologia (B5/018b)

Doctor en Psicologia Social (menció Cum Laude), pel programa d'Estudis de Postgrau de Psicologia Social de la Universitat Autònoma de Barcelona (2009-2012). Actualment és investigador independent vinculat al Centre Cultural Universitari Tlatelolco de la Universitat Nacional Autònoma de Mèxic, UNAM.

Al desembre de 2017 va acabar una estada postdoctoral d'any i mig al Centre d'Investigacions Interdisciplinàries en Ciències i Humanitats, CEIICH-UNAM, convidat per la Dra. Maya Aguiluz Ibarguen. On va desenvolupar el projecte d'investigació "Després de l'hàbit carcerari, reprendre el carrer". Marc en què es va generar la publicació del llibre col·lectiu La penalitat femenina, editat pel CEIICH i la Facultat d'Arts de la UAEMex.

Anar a Notícies

2018 Universitat Autònoma de Barcelona