Seminari de Alejandra León Cedeño sobre Redes de potencia i resistencia
27.09.2016 Formació  -
El Màster de Recerca i Intervenció Psicosocial i el programa de Doctorat en Persona i Societat en el Món Contemporàni organitzen el seminari Redes de potencia y resistencia: Cirandizando la psicología comunitaria de lo cotidiano que tindrà lloc els dies 22, 23 i 24 de Març de 10:00 a 14:00 al Seminari Martín-Baró de la Facultat de Psicologia.

Llicenciada en Psicologia - Universitat Central de Veneçuela (1993), amb Mestratge (1999) i Doctorat en Psicologia Social (2006) - Universitat Catòlica de Sao Paulo. És professora del Departament de Psicologia Social i Institucional de la Universidade Estatal de Londrina, a l'àrea de Psicologia Social. També és ballarina de la companyia Rhamza Alli - Belly Dansi School. Els seus camps de recerca - acció versen sobri: la psicologia comunitària del quotidià, les xarxes d'acció política, tallers expressius i la creació d'alternatives a la violència.

Anar a Notícies

2017 Universitat Autònoma de Barcelona