Conferència de Judith Kröll sobre producció de coneixement experimental
Conferència 27.09.2016 Formació  -
El programa de Doctorat en Persona i Societat en el Món Contemporàni organitza la conferència amb el títol "La producció de coneixement experimental com enfoc metodológic i creatiu" que tindrà lloc el día 22 de febrer de 10:00 a 14:00 i els dies 23 i 24 de febrer de 10:00 a 13:00h. al Seminari Martín-Baró de la Facultat de Psicologia.

Estudis de Sociologia i antropologia a la Universitat de Viena, especialitzat en el camp dels estudis socials de ciència i tecnologia.
Membre donis de 1999 del grup artísitco- investigador Xperiment! / Shared inc. a Viena (www.sharedinc.net), amb el qual ha realitzat diferents projectes transdiciplinarios explorant els "Messy interfícies" entre ciència i societat, entre experts i no-experts, combinant mètodes acadèmics i artístics i creant nous formats de presentació i discussió pública .
Ha estat fundadora i coordinadora de la plataforma "researchers without borders". És lectora a l'institut d'Estudis Socials de Ciència i Tecnologia a la Universitat de Viena i exerceix igualment com a consultora del mètode Tomatis®.

Anar a Notícies

2017 Universitat Autònoma de Barcelona