Inscriu-te a la Doctoral Summer School d'aquest estiu
IMG_INSCRIPCIOMILID2018 31.05.2018 Divulgació  -
Els estudiants de doctorat interessats en inscriure a la MILID Doctoral Summer School 2018 tenen de termini fins el 4 de juny per enviar les seves propostes de participació. L'escola d'estiu, organitzada pel Gabinet de Comunicació i Educació en col·laboració amb el Departament de Periodisme de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB), se celebrarà entre el 9 i el 13 de juliol a la Facultat de Ciències de la Comunicació de la UAB.

La participació en la Doctoral Summer School és gratuïta, però requereix d'inscripció prèvia mitjançant un formulari en el qual s'ha d'assenyalar, entre altres coses, la universitat d'origen i el tema de la tesi. Una vintena de doctorands procedents d'Itàlia, Suïssa, Portugal, República Dominicana, Equador, Xile, Xina i Espanya ja han confirmat la seva presència.

La MILID Doctoral Summer School d'aquest any té com a temes principals la innovació en periodisme, l'alfabetització mèdica, la comunicació política i la transformació de la comunicació i l'educació.

Anar a Notícies

2018 Universitat Autònoma de Barcelona