EuradioNantes cerca becaris: una oportunitat única de pràctiques en periodisme europeu
EURADIONANTESBECARIS 17.05.2018 Formació  -
EuradioNantes és un mitjà de comunicació original i únic que va néixer el 2007 a Nantes. El projecte de ràdio té com a objectiu parlar d'Europa de manera concreta per fer la informació propera als ciutadans

Per a la seva propera promoció, EuradioNantes llança la selecció dels seus becaris europeus. Concretament, el projecte està buscant candidats pels seus propers equips europeus 24 i 25 de l'escola de ràdio. En el cas del l'equip 24, que treballarà durant el primer semestre, es necessiten dos becaris del 30 de juliol fins l'1 de febrer de 2019 per als Cultural English speaking Radio Shows. De la mateixa manera, es busquen 5 becaris del 3 de setembre fins l'1 de febrer de 2019 per als European journalism on a local level Radio shows.

Pel que fa al segon semestre, Euradionantes busca candidats per a l'equip 25 que
vulguin participar als Cultural English speaking Radio Shows del 21 de gener fins al 28 de juny de 2019. Per als European journalism on a local level Radio shows, les dates són de l'11 de febrer fins al 28 de juny de 2019.

A EuradioNantes busquen estudiants en ciències polítiques, periodisme, economia o relacions internacionals que tinguin un molt bon nivell de francès, interessats en les qüestions europees i en rebre una formació en nous mitjans europeus.

Per inscriure-s'hi cal enviar el CV, una carta de presentació i un enregistrament de veu de prova en francès a communication@euradionantes.eu

Anar a Notícies

2018 Universitat Autònoma de Barcelona