El III Congrés Internacional Comunicació i Pensament premia a José Manuel Pérez Tornero
03.04.2018 Divulgació  -
José Manuel Pérez Tornero, director del Gabinet de Comunicació i Educació, ha estat reconegut per la seva tasca educomunicativa al III Congrés Internacional Comunicació i Pensament de Sevilla. El catedràtic de la UAB va ser un dels tres condecorats amb el premi 'Comunicació i Ciutadania’.

La trobada, sota el títol 'Generació Smartphone', es va celebrar en la Facultat de Comunicació de la Universitat de Sevilla els dies 21, 22 i 23 de març. La tercera edició del congrés va tenir com a objectiu principal tendir llaços entre els diferents àmbits de la recerca en Ciències Socials. Les jornades van comptar amb la participació d'investigadors/es de Periodisme, Comunicació Audiovisual, Publicitat i Relacions Públiques, Filosofia, Pedagogia, Dret, Antropologia, Sociologia i altres branques socials.

En el segon dia de congrés es va dur a terme l'acte de lliurament de premis 'Comunicació i Ciutadania'. José Manuel Pérez Tornero va compartir reconeixement amb Salvador Gómez Valdés, de l'Aventura del Saber, i amb Enrique Martínez-Salanova Sánchez, del Grup Comunicar.

Anar a Notícies

2018 Universitat Autònoma de Barcelona