El Gabinet inaugura la primera edició del Postgrau en Comunicació i Gastronomia
IMG_COMUGASTRO 14.02.2018 Formació  -

Aquesta setmana ha començat la marxa del Postgrau en Comunicació i Gastronomia, la nova aposta formativa del Gabinet de Comunicació i Educació. Els codirectors del curs, José Manuel Pérez Tornero i Santiago Tejedor, van donar dimarts la benvinguda als onze estudiants del Postgrau durant l'acte d'inauguració, al qual també van acudir alguns dels membres del cos docent.

Arribats des de Mèxic, Perú, Xile, Veneçuela, Xina, Argentina i Espanya, els estudiants inicien el Postgrau amb la il·lusió de convertir-se en experts en comunicació enogastronòmica. El programa aborda l'heterogeneïtat del sector, incloent mòduls en els quals els alumnes aprendran a elaborar guies gastronòmiques i a escriure ressenyes culinàries, coneixeran les claus per comunicar a través de les noves tecnologies, es formaran en l'organització d'esdeveniments i en l'organització d'expedicions , vincularan la gastronomia amb el territori i cursaran assignatures relacionades amb la salut, la sostenibilitat i la cultura, els tres eixos temàtics secundaris del Postgrau en Comunicació i gastronomia.

A més, durant el curs s'han organitzat una desena d'estudi de casos i visites mitjançant els quals els estudiants coneixeran de primera mà casos d'èxit del sector, que serviran com a exemple d'emprenedoria i innovació. Les visites les coordina el professor Jaume Mestres. En una de les primeres activitats, el grup podrà visitar l'estudi en el qual es grava el programa de cuina de Ràdio Televisió Espanyola (RTVE) Torres a la cuina.

Anar a Notícies

2018 Universitat Autònoma de Barcelona