David Jiménez imparteix la primera assignatura del Mŕster en Periodisme de Viatges
IMG_MASTERVIAJESDAVID 13.02.2018 Estudiar  -

La setena edició del Màster en Periodisme de Viatges ha iniciat la seva primera setmana lectiva amb la visita d'un dels principals periodistes del país, David Jiménez. El que va ser director del diari El Mundo ha impartit l'assignatura 'El lloc més feliç del món', títol també del seu últim llibre de crònica viatgera. Els 41 estudiants del Màster d'enguany, arribats de fins a tretze països diferents, van tenir l'oportunitat de conèixer la trajectòria com a corresponsal, periodista i escriptor de Jiménez. En la segona de les sessions de l'assignatura, el professor els va proposar dur a terme un breu taller d'escriptura, en què va donar consells sobre com construir històries viatgeres.

La segona setmana del curs tindrà com a convidat especial a Quico Taronjí, presentador de l'espai de divulgació de RTVE Aquí la terra. El periodista explicarà als estudiants la seva aventura a bord d'un caiac trimarà a través de la Mediterrània. Fernando Clemot, novel·lista i professor, impartirà l'assignatura 'Taller d'escriptura creativa'.

Anar a Notícies

2018 Universitat Autònoma de Barcelona