"Viatjar a través dels murs", un llibre escrit pels estudiants del Màster en Periodisme de Viatges
11.01.2018 Divulgació  -
L'Editorial UOC ha publicat el llibre Viatjar a través dels murs, un relat compost per cinc històries elaborades pels estudiants de la sisena edició del Màster en Periodisme de Viatges. El pròleg de l'obra està escrit pel periodista David Jiménez -membre, a més, de l'equip docent del Postgrau- i la introducció va a càrrec dels directors del Màster, José Manuel Pérez Tornero i Santiago Tejedor.

El llibre neix com a part d'un dels encàrrecs del curs: cada un dels cinc grups de la passada edició del Màster en Periodisme de Viatges havia d'escriure, amb el material recollit durant el viatge, un reportatge sobre el destí que se'ls havia assignat . L'única premissa era que tingués com a temàtica els murs, entesos des de la literalitat de les barreres físiques o des de la seva vessant més al·legòrica. Viatjar a través dels murs ens apropa a les divisions reals i simbòliques d'Atenes, Belgrad, Bucarest, Cracòvia i Fes, les cinc ciutats a les que van viatjar els estudiants del Màster en Periodisme de Viatges 2017.

Emmarcat en el taller de publicacions -en el qual els estudiants de la modalitat presencial del Màster també escriuen la Revista RGB i produeixen el programa de televisió RGB TViajes- Viatjar a través dels murs passa a formar part de la col·lecció de llibres editats pel Gabinet de Comunicació i Educació en matèria de periodisme de viatges. Anteriorment, les promocions precedents d'estudiants del Màster havien escrit Viatjar a través de les llegendes, Viatjar, sentir i pensar, Viatges i viatgers oblidats i Viatges amb gust.

Notícia extreta del Gabinet de Comunicació i Educació.

Anar a Notícies

2018 Universitat Autònoma de Barcelona