Tahina-Can recorre Col˛mbia homenatjant a la Pau
18.07.2017 Divulgaciˇ  -
L'expedició de Tahina-Can ha tornat a Barcelona després de passar dues setmanes a Colombia seguint el camí de la pau. Els aventurers d'aquest any van poder conèixer des de tots els punts de vista el procés de pau que des de fa alguns mesos viu el país sud-americà. Per a això, van participar en seminaris i debats i van visitar universitats i institucions per traçar un recorregut sobre l'estat del procés.

En el seu propòsit per ser una aventura plena de periodisme, Tahina-Can ha viscut aquest any a Colòmbia alguns dels principals desafiaments dels seus més de deu anys d'existència. Els expedicionaris van conèixer l'enorme complexitat de la situació al país i les transformacions socials causades per la recerca d'un horitzó pacífic, després de molts anys de problemes, pugnes i divisions.

Tahina-Can també va viure aquest any un trekking de quatre dies a un dels llocs més inaccessibles del planeta: la Ciutat Perduda. I per si fos poc, els expedicionaris tahinos van tenir l'enorme honor de coincidir a Cartagena amb Jaime García Márquez, germà del nobel colombià -i autor de Cent anys de solitud- Gabriel García Márquez.

Anar a NotÝcies

2017 Universitat Autònoma de Barcelona